
Δεν
αποδέχεται ως ισχύουσες το Υπουργείο Υγείας, τις καταγγελίες ανασφάλιστων
πολιτών, των τελευταίων ημερών, σύμφωνα με τις οποίες, αντιμετωπίζουν σοβαρές
δυσκολίες και εμπόδια, στην τριτοβάθμια πρόσβασή τους στο ΕΣΥ, κάνοντας μάλιστα
λόγο για ανακριβείς καταγγελίες.
Το υπουργείο
Υγείας τονίζει ότι πολιτική δέσμευση της κυβέρνησης είναι η επίλυση του
μείζονος κοινωνικού προβλήματος των ανασφάλιστων, το οποίο δημιουργήθηκε στη
μνημονιακή περίοδο και συνέβαλλε στην ανθρωπιστική κρίση στη χώρα και πως μέχρι
την επίσημη υλοποίηση της νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) δεν είναι
αποδεκτός κανενός είδους αποκλεισμός ασθενών από τις δημόσιες δομές υγείας.