
Ανασφάλιστοι
εργάζονται οι περισσότεροι από τους οδηγούς των τουριστικών λεωφορείων της
Αχαίας, σε ποσοστό μάλιστα που αγγίζει το 40-50%, κατήγγειλε ο πρόεδρος του
συλλόγου Άκης Κυπριανίδης, εξηγώντας ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είτε δεν έχουν
προσωπικό, είτε απλώς αδιαφορούν στις καταγγελίες που έχουν στα χέρια τους.
Τα τουριστικά
λεωφορεία μεταφέρουν εκατοντάδες τουρίστες κάθε καλοκαιρινή περίοδο και σε
περίπτωση ατυχήματος οι οδηγοί είναι ανυπεράσπιστοι αφού θα κατηγορηθούν για
συνυπαιτιότητα, που δεν κατήγγειλαν εγκαίρως τις συνθήκες εργασίας τους.
«Αυτή την
στιγμή σε τοπικό επίπεδο, η πλειοψηφία των οδηγών είτε είναι με 4ωρες συμβάσεις
εργασίας, που κανονικά απαγορεύεται από τη νομοθεσία,
