Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανασφάλιστοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ανασφάλιστοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Ανασφάλιστοι οδηγοί στα τουριστικά λεωφορεία της Αχαίας!



Ανασφάλιστοι εργάζονται οι περισσότεροι από τους οδηγούς των τουριστικών λεωφορείων της Αχαίας, σε ποσοστό μάλιστα που αγγίζει το 40-50%, κατήγγειλε ο πρόεδρος του συλλόγου Άκης Κυπριανίδης, εξηγώντας ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είτε δεν έχουν προσωπικό, είτε απλώς αδιαφορούν στις καταγγελίες που έχουν στα χέρια τους.
Τα τουριστικά λεωφορεία μεταφέρουν εκατοντάδες τουρίστες κάθε καλοκαιρινή περίοδο και σε περίπτωση ατυχήματος οι οδηγοί είναι ανυπεράσπιστοι αφού θα κατηγορηθούν για συνυπαιτιότητα, που δεν κατήγγειλαν εγκαίρως τις συνθήκες εργασίας τους.
«Αυτή την στιγμή σε τοπικό επίπεδο, η πλειοψηφία των οδηγών είτε είναι με 4ωρες συμβάσεις εργασίας, που κανονικά απαγορεύεται από τη νομοθεσία,

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Η Νοσοκομειακή περίθαλψη ανασφάλιστων, είναι υποχρεωτική!

Δεν αποδέχεται ως ισχύουσες το Υπουργείο Υγείας, τις καταγγελίες ανασφάλιστων πολιτών, των τελευταίων ημερών, σύμφωνα με τις οποίες, αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες και εμπόδια, στην τριτοβάθμια πρόσβασή τους στο ΕΣΥ, κάνοντας μάλιστα λόγο για ανακριβείς καταγγελίες.
Το υπουργείο Υγείας τονίζει ότι πολιτική δέσμευση της κυβέρνησης είναι η επίλυση του μείζονος κοινωνικού προβλήματος των ανασφάλιστων, το οποίο δημιουργήθηκε στη μνημονιακή περίοδο και συνέβαλλε στην ανθρωπιστική κρίση στη χώρα και πως μέχρι την επίσημη υλοποίηση της νέας Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) δεν είναι αποδεκτός κανενός είδους αποκλεισμός ασθενών από τις δημόσιες δομές υγείας.