
Την παραίτησή του από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ο Αντώνης Σαμαράς.
Ο κ. Σαμαράς ζήτησε από τον Ευάγγελο Μεϊμαράκη να αναλάβει προσωρινά την ηγεσία του κόμματος.
«Σε ότι με αφορά, κράτησα τέτοια στάση στη διάρκεια της προεκλογικής μάχης για να διευκολύνω να εκφραστεί η διακομματική συσπείρωση του “ναι”. Καταλαβαίνω ότι η μεγάλη παράταξη μας χρειάζεται μια νέα αρχή. Από σήμερα λοιπόν παραιτούμαι από την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας και ζήτησα ήδη από τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη να αναλάβει προσωρινός πρόεδρος και να κινήσει τις κατάλληλες διαδικασίες», δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς.