Καμία θετική εξέλιξη δεν έχει ακόμα βρεθεί στο ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών του νομού Θεσσαλονίκης, με τους Δήμους και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, λίγο πριν από την έναρξη της σχολικής περιόδου, να τρέχουν πανικόβλητοι.
Οι περισσότεροι λεωφορειούχοι αρνήθηκαν να συμμετάσχουν στο διεθνή διαγωνισμό που έγινε τον περασμένο Ιούλιο από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για οικονομικούς λόγους.
Αυτή τη στιγμή, στο νομό Θεσσαλονίκης υπάρχει ενδιαφέρον μόνο για ορισμένα δρομολόγια που καλύπτουν 4.000 παιδιά, ωστόσο οι μαθητές ξεπερνούν τις 11.000.
