"Η Ελλάδα ,οι Έλληνες και οι Ελληνίδες, βρίσκονται για έκτο συνεχιζόμενο χρόνο, παγιδευμένοι στην ύφεση και στην ανεργία που δημιούργησαν οι πολιτικές των μνημονίων.
Ακόμα και αυτοί που μας έταξαν ότι θα μας βγάλουν από το μνημόνιο, μας οδήγησαν με τις παλινωδίες τους σ ένα τρίτο μνημόνιο ,εξίσου οδυνηρό μνημόνιο, που θα φέρει και νέα ύφεση και νέα ανεργία.

