«Εχω πλήρη συνείδηση ότι η εντολή που μου δίνετε δεν είναι εντολή ρήξης με την Ευρώπη», δήλωσε ο Έλληνας πρωθυπουργός, στην δήλωσή του το βράδυ της Κυριακής, για τα αποτελέσματα του Δημοψηφίσματος, προσθέτοντας ότι θα ζητήσει την Δευτέρα την σύγκλιση του Συμβουλίου Πολιτικών Αρχηγών, από τον πρόεδρο της Δημοκρατίας.
Τόνισε ότι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις, όμως η απόφαση του λαού είναι ξεκάθαρη και πρέπει να γίνει σεβαστή από όλα τα κόμματα στην Ελλάδα και φυσικά τους δανειστές μας και το σύνολο των Ερωπαίων ηγετών.
Ο Αλέξης Τσίπρας τόνισε ότι η σημερινή μέρα «δεν έχει νικητές και ηττημένους» και έκανε λόγο για «μία μεγάλη νίκη» που έδειξε ότι «ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες η δημοκρατία δεν εκβιάζεται».«Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω τον καθένα και την καθεμία, ανεξάρτητα από το τι επιλέξατε στην κάλπη, από τώρα και στο εξής να είμαστε όλοι ένα και να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε για να ξεπεράσουμε την κρίση», είπε ο Πρωθυπουργός και συνέχισε: