Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015

Σε ελεύθερη πτώση το Χρηματιστήριο Αθηνών

XA
Σοκαριστική θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί η σημερινή πρώτη ημέρα της λειτουργίας του Χρηματιστηρίου Αθηνών έπειτα από 25 ημέρες που έμεινε κλειστό λόγω των Capital controls.
Ο Γενικός Δείκτης στο άνοιγμα της αγοράς κατέγραψε απώλειες της τάξεως του 22,81% και συνεχίζει με πτώση της τάξης του 19,67% με 21%, ενώ ο τζίρος ανέρχεται σε μόλις 15, 52 εκατ. ευρώ καθώς δεν υπάρχουν αγοραστές.
Στις 12:00 το μεσημέρι ο Γενικός Δείκτης Τιμών διαμορφώθηκε στις 641,00 μονάδες σημειώνοντας πτώση 19,63%.
Η αξία των συναλλαγών ανέρχεται στα 17,55 εκατ. ευρώ, καθώς δεν υπάρχουν αγοραστές, ενώ η συνολική κεφαλαιοποίησης της αγοράς παρουσιάζεται μειωμένη κατά περίπου 10 δισ. ευρώ.
Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημειώνει πτώση σε ποσοστό 19,21%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχωρεί σε ποσοστό 21,25%.
Βουτιά σημείωσε και ο τραπεζικός δείκτης.
Ειδικότερα στο επίκεντρο των πιέσεων βρέθηκαν οι τράπεζες με τον τραπεζικό δείκτη να καταγράφει πτώση 23,34% με τις τραπεζικές μετοχές να είναι κλειδωμένες στο limit Down.
Την μεγαλύτερη πτώση καταγράφει η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας και η Πειραιώς,- 30%, ενώ η Eurobank και η ALPHA στο -29.8%.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Άνοιγμα με περιορισμούς ζητά η ΕΚΤ για το Χρηματιστήριο Αθηνών

Χρηματιστήριο Αθηνών: Άνοιγμα με περιορισμούς ζητά η ΕΚΤ
Συνεχίζει να είναι κλειστό το Ελληνικό χρηματιστήριο, παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες που κατέβαλαν οι αρμόδιες αρχές και με τις πληροφορίες από τη Φρανκφούρτη, να θελουν την ΕΚΤ, να απαντά αρνητικά στην κοινή πρόταση της Τραπέζης της Ελλάδος και της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς.
Αντίθετα ζητά να ξεκινήσει εκ νέου η λειτουργία του χρηματιστηρίου, χωρίς περιορισμούς για τους Έλληνες επενδυτές. Η ΕΚΤ ζητά η επαναλειτουργία του χρηματιστηρίου να συνοδεύεται από επιβολή περιορισμών, γεγονός που δεν επιτρέπει στην ελληνική αγορά να ανοίξει από αύριο.
"Μετά την αρνητική απόφαση, από την πλευρά της ΕΚΤ, δεν είναι δυνατόν να ανοίξει αύριο το χρηματιστήριο. Στην καλύτερη περίπτωση, θα ανοίξει την Τρίτη και υπό περιορισμούς",