Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΡΕΥΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΡΕΥΜΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015
Τρίτη 4 Αυγούστου 2015
Πάτρα: Και φτωχοί και παιδιά χωρίς εφόδια-Κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς ρεύμα και τηλεπικοινωνίες τα σχολεία στην Πάτρα
«Το σχολικό κουδούνι της 11ης Σεπτεμβρίου πρέπει να σημάνει την έναρξη δυναμικότατων κινητοποιήσεων για την παιδεία στην Πάτρα και όχι την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου.»
Αυτό δήλωσε ο αντιδήμαρχος Παιδείας Ανδρέας Αθανασόπουλος, περιγράφοντας τα προβλήματα από την υποχρηματοδότηση του δήμου, εξηγώντας ότι εκτός από το γεγονός του 16ου Δημοτικού, που παραμένει άστεγο και χωρίς καν απάντηση από το υπουργείο στις εκκλήσεις του δήμου, υπάρχουν προμηθευτές στους οποίους οφείλονται μικροποσά από τα γραφικά είδη και είδη υγιεινής που προμήθευσαν τα σχολεία την περίοδο 2014-2015, αλλά τα μείζον ζήτημα είναι οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί μηνών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και ΔΕΥΑΠ, ύψους χιλιάδων ευρώ, που χτυπούν το καμπανάκι του κινδύνου της διακοπής.
«Πρέπει να προβούμε σε διακανονισμό, αλλά με τι χρήματα θα τα πληρώσουμε όταν το 2014, για 264 σχολικά συγκροτήματα στην Πάτρα εγκρίθηκαν μόλις 2.100.000 ευρώ, μειωμένα κατά 60% σε σχέση με το 2009, που τα σχολεία ήταν 193», σχολίασε ο αντιδήμαρχος στο patrastimes.gr, που εξέφρασε φόβους ότι οι σημερινές πιέσεις των Οργανισμών για εξόφληση των λογαριασμών, θα κλιμακωθούν σύντομα με διακοπές της ηλεκτροδότησης και των τηλεπικοινωνιών.
«Θα βρεθούμε μπροστά σε τραγικά αδιέξοδα στην καινούργια σχολική χρονιά και πρέπει όλοι η πόλη να κινητοποηθεί το συντομότερο», κατέληξε ο κ.Αθανασόπουλος.
Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015
Τα αποτελέσματα για επιδότηση σίτισης ενοικίου και ρεύμα, στο anthropocrisis.gr και ypakp.gr
Ανακοινώθηκαν τα ξημερώματα οι δικαιούχοι και τα
αποτελέσματα για την επιδότηση σίτισης, ρεύματος και ενοικίου από το Πρόγραμμα
για την Ανθρωπιστική Κρίση στην ιστοσελίδα anthropocrisis.gr
Οι δικαιούχοι μπορούν να ελέγξουν ηλεκτρονικά στο
anthropocrisis.gr ή μέσω των Κέντρων εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) εάν
συμπεριλαμβάνονται στο πρόγραμμα Ανθρωπιστικής Κρίσης ενώ όσοι δεν
συμπεριλαμβάνονται, θα μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις έως τις 3 Ιουλίου.
Όσον αφορά στην
παροχή ρεύματος και την επανασύνδεση ηλεκτρικής ενέργειας υποβλήθηκαν 140.366
αιτήσεις και από τις 89.288 που πληρούν τα κριτήρια όλες εγκρίθηκαν ως τελικοί
δικαιούχοι.
Σχετικά με τη σίτιση υποβλήθηκαν 293.786 αιτήσεις.
Από αυτές πληρούν τα κριτήρια οι 233.198, ενώ οι τελικοί
δικαιούχοι είναι 145.359.
Το χρονοδιάγραμμα έχει ως εξής
Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015
Το ΘΕΤΙΚΟ: Με ρεύμα όσο διαρκεί η κρίση, ακόμα και αν είναι απλήρωτο!

«Στο μέτρο του δυνατού, κάθε προσπάθεια της διοίκησης του Ομίλου ΔΕΗ για την ομαλή λειτουργία του συστήματος ηλεκτροδότησης και αντιμετώπισης των προβλημάτων που ενδεχομένως θα δημιουργηθούν ενώ είναι ευνόητο ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές παροχών λόγω των προβλημάτων ρευστότητας που υπάρχουν στα νοικοκυριά», θα υποστηρίξουν η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και οι εργαζόμενοι του Ομίλου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
