
«Στο μέτρο του δυνατού, κάθε προσπάθεια της διοίκησης του Ομίλου ΔΕΗ για την ομαλή λειτουργία του συστήματος ηλεκτροδότησης και αντιμετώπισης των προβλημάτων που ενδεχομένως θα δημιουργηθούν ενώ είναι ευνόητο ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές παροχών λόγω των προβλημάτων ρευστότητας που υπάρχουν στα νοικοκυριά», θα υποστηρίξουν η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και οι εργαζόμενοι του Ομίλου.