Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δελτίο Τύπυ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δελτίο Τύπυ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Ενόψει της 78ης Διεθνής Έκθεσης της Θεσσαλονίκης

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ



Τα τελευταία χρόνια οι εργαζόμενοι σε όλους τους κλάδους εργασίας,  αντιμετωπίζουν καθημερινά την εργασιακή βαρβαρότητα μέσω του εκβιασμού, της εντατικοποίησης, της ανασφάλειας, του αυξημένου κινδύνου ατυχήματος και την δραματική έμμεση και άμεση μείωση του εισοδήματος τους. Ολόκληρη η κοινωνία οπισθοδρομεί προς ένα ζοφερό παρελθόν, οπού η ανθρώπινη ζωή ήταν ένα φθηνό, αναλώσιμο μέσο παραγωγής.
Η κρεατομηχανή της παγκοσμιοποίησης, χρησιμοποιεί τον άνθρωπο ως πρώτη ύλη παραγωγής αριθμών. Είναι ψέμα ότι σήμερα δεν υπάρχει ευημερία. Υπάρχει, η ευημερία των λίγων και «ισχυρών»…! Για χάρη τους, τα κράτη μεταλλάσσονται σε μεσίτες του εθνικού πλούτου και οι πολίτες τους σε παρίες.
Ο κλάδος παραγωγής τσιμέντων, ακολουθεί και αυτός πιστά (και με τους δικούς του ρυθμούς) τις αλλαγές που προκύπτουν από  τα αποτελέσματα του οικονομικοκοινωνικού πειράματος που ακούει στο όνομα Ελλάδα.
Η αποδοχή των αποτελεσμάτων αυτών από τον κλάδο και η εφαρμογή τους, οδηγεί τους εργαζόμενους στην εργασιακή και κοινωνική αποδόμηση, τα αποτελέσματα της προσαρμογής του κλάδου στα νέα μνημονιακά δεδομένα, τα συναντάμε σε όλο το φάσμα του, τα οποία, είτε έχουν την μορφή των ομαδικών απολύσεων και του κλεισίματος σύγχρονων μονάδων παραγωγής, όπως αυτή του εργοστασίου της Χαλκίδας, είτε έχουν την μορφή των «οικιοθελών» αποχωρήσεων μέσω κάποιων επιφατικών «οικονομικών κινήτρων», υπό την αιγίδα πάντα της δαμόκλειας σπάθης..!

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Πρόκειται για παράνομη ενέργεια... και εκδικητική συμπεριφορά

ΕΝΩΣΗ    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ    ΤΣΙΜΕΝΤΩΝ     ΧΑΛΚΙΔΑΣ
ΧΡΟΝΟΣ   ΙΔΡΥΣΗΣ  1931  - ΕΔΡΑ ΧΑΛΚΙΔΑ   Μ. ΦΡΙΖΗ  10
ΤΗΛ. 2221022104  -  2221059298     FAX:  2221082224
e-mail:somatio@eetx.gr      http://www.eetx.gr  
                   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Σε συνέχεια της προηγούμενης ενημέρωσης, για το πλιάτσικο που πραγματοποίησε η ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ στη μισθοδοσία του Μαΐου 2012 των εργαζομένων του εργοστασίου της στη Χαλκίδα, επιβεβαιώνεται σήμερα και μετά την έκδοση του πορίσματος της Επιθεώρησης Εργασίας, ότι πρόκειται για παράνομη ενέργεια.
http://www.eetx.gr/images/diadilosi2007.jpgΗ Επιθεώρηση Εργασίας συνιστά στην επιχείρηση να καταβάλλει στους εργαζόμενους τα ποσά που παρακράτησε.
 Σε διαφορετική περίπτωση συνιστά στους εργαζόμενους να καταθέσουν στην Επιθεώρηση υπεύθυνες δηλώσεις που να περιέχουν τα ποσά που παρακρατήθηκαν προκειμένου να υποβληθεί μήνυση για μη καταβολή μέρους δεδουλευμένων αποδοχών.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι η εκδικητική συμπεριφορά της ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ για τους εργαζόμενους της Χαλκίδας συνεχίζεται και μάλιστα με παράνομες ενέργειες.
Καλούμε την ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ να σταματήσει την εκδικητική συμπεριφορά σε βάρος των εργαζομένων της Χαλκίδας, να συμμορφωθεί με το νόμο και να σεβαστεί τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.