Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Γυναικολόγος πήρε φακελάκι στο ΠΠΝΠ;

Αναγνώστης του ERGASIANEWS μας κατήγγειλε περιστατικό με φακελάκι που έδωσε σε γυναικολόγο στο ΠΠΝΠ προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία τοκετού της συζύγου του.
Διαβάστε παρακάτω την καταγγελία:
 
ΚΑΤΑΓΓΕΛΩΝ:"Έδωσα σε γνωστό γυναικολόγο του Περιφερειακού Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών 400€ προκειμένου να ολοκληρώσει τη διαδικασία του τοκετού της συζύγου μου. Σημειώνω ότι ο γιατρός ήρθε στο τέλος της διαδικασίας ενός φυσιολογικού και ομαλού τοκετού και η συνεισφορά του περιορίστηκε σε 5 λεπτά. Να πώ βέβαια ότι δεν μου ζητήθηκε από τον γιατρό αλλά έτσι είθηστε και έπεσα και εγώ στην παγίδα. Επίσης έδωσα φακελάκι 100€ για να εξασφαλίσω δίκλινο δωμάτιο παρόλο ότι το τότε ταμείο μου, μου εξασφάλιζε αυτή την περίθαλψη. Παρολίγο να δώσω φακελάκι ακόμα και για να μου φέρουν σεντόνια αλλά ευτυχώς δεν υπήρχαν!!!!"
 
Σημείωση του ERGASIANEWS: Η διαχειριστική ομάδα του ergasianews ανοίγει μέτωπο με τη διαφθορά στο δημόσιο τομέα. Κάθε καταγγελία αναγνωστών θα δημοσιεύεται αυτούσια και θα διατηρείται η ανωνυμία του καταγγέλοντος. Το email ergasianews@gmail.com είναι διαθέσιμο για κάθε επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου