Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DIGEA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα DIGEA. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Επιτροπή αγώνα από τους εργαζόμενους στο κανάλι SBC-Τους βύθισε στο «μαύρο» η DIGEA


Να ζητήσουν την παρέμβαση της κυβέρνησης για την άμεση επαναλειτουργία του σταθμού μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών, αποφάσισαν στην έκτακτη γενική συνέλευση οι εργαζόμενοι, δημοσιογράφοι και τεχνικοί, του οικονομικού τηλεοπτικού σταθμό SBC, που από τα μεσάνυχτα έπεσε μαύρο στο πρόγραμμα, με απόφαση της DIGEA, που διέκοψε το τηλεοπτικό του σήμα.
Επίσης ζητούν την έγγραφη δέσμευση από την πλευρά της εργοδότριας εταιρείας που λειτουργεί τον τηλεοπτικό σταθμό, για διασφάλιση των ιδίων θέσεων εργαζομένων που εργαζόντουσαν στον τηλεοπτικό σταθμό μέχρι την ημέρα που η DIGEA «έριξε μαύρο» στο SBC.