"Προς
Δημήτριο Χασάπη, Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας
Κοινοποίηση
Αγγελική – Ευφροσύνη Κιάου, Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Λοιπού Διδακτικού Προσωπικού Ανώτατης Εκπαίδευσης
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΘΕΜΑ: «Ενίσχυση εργαστηριακής δραστηριότητας τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων μόνο με μετατάξεις»
Αξιότιμε κ. Γενικέ Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας,
Θα θέλαμε να εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας για την επιδερμική αντιμετώπιση που επιφυλάσσετε -αν και ακαδημαϊκός- προς την εργαστηριακή δραστηριότητα των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Δημοσιεύτηκε στον ηλεκτρονικό τύπο1 συνέντευξή σας, όπου δηλώνετε πως θα προσπαθήσετε να ενισχύσετε τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα μόνο με μετατάξεις δασκάλων και καθηγητών από την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προκειμένου να πραγματοποιείται η πρακτική και εργαστηριακή άσκηση.
