Μόνο στην Πάτρα μπορούσε να συμβεί και συνέβη τελικά….
Εργαζόμενοι με δημόσιες ανακοινώσεις τους, εξαπολύουν βολές ο ένας στον άλλον σε συνδικαλιστικό επίπεδο και μάλιστα από τον ευαίσθητο χώρο της υγείας.
Πρόκειται για τα σωματεία στα Νοσομεία "Άγιος Ανδρέας" και Καραμανδάνειο. Αφορμή ανακοίνωση του πρώτου σωματείου "Ιπποκράτης" για την κατάσταση των νοσοκομείων της Πάτρας.
Το σωματείο των εργαζομένων στο Καραμανδάνειο, εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:
"Αγαπητοί συνάδελφοι,
