Σε απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν οι Δήμοι της Θεσσαλονίκης, με την ΠΟΕ-ΟΤΑ, σε ανακοίνωσή της, να τονίζει:
"Το «γαϊτανάκι» των ιδιωτικοποιήσεων της καθαριότητας σε πολλούς Δήμους συνεχίζεται. Φαίνεται πως κάποιοι επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τη δύσκολη αυτή συγκυρία και να καρπωθούν οφέλη σε βάρος των Δημοτών.
Συγκεκριμένα η Δημοτική Αρχή του Δήμου Θερμαϊκού εκμεταλλευόμενη το αντιδραστικό θεσμικό και νομικό πλαίσιο επιχειρεί να εκχωρήσει σε ιδιώτες την αποκομιδή των σκουπιδιών για τους επόμενους 24 μήνες. Εκχωρεί το «φιλέτο» των υπηρεσιών του Δήμου διαλύοντας έτσι την υπηρεσία του Δήμου και μετακυλώντας σιγά-σιγά για μια ακόμη φορά το βάρος στους Δημότες που θα κληθούν να επωμισθούν τα «κέρδη» του ιδιώτη!!!