"Στις δύσκολες στιγμές που περνά αυτή τη στιγμή η εργατική - λαϊκή οικογένεια, οι συνταξιούχοι, οι άνεργοι, οι νέοι και οι νέες, από την επίθεση που δέχονται από την ΕΕ, κυβέρνηση και μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, ένα από τα όπλα που έχει απομείνει και πρέπει να αξιοποιήσει το εργατικό-λαικό κίνημα είναι η εργατική - λαϊκή αλληλεγγύη.
Οι εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι δεν πρέπει να παρακολουθούν τις εξελίξεις που παίζονται στις πλάτες τους παθητικά. Δε φταίνε για την ανεργία τους, δεν τους χαρίζεται το επίδομα. Αντιθέτως πρέπει εδώ και τώρα να διεκδικήσουμε από κοινού εργαζόμενοι-άνεργοι συνολικά μέτρα προστασίας και ανακούφισης.
Σε αυτές τις συνθήκες επείγει η πλήρης κάλυψη όλων των εγγεγραμμένων ανέργων. Κανένας άνεργος χωρίς επιδότηση. Κανένας άνεργος να μη βρίσκεται απροστάτευτος, χωρίς βοήθεια.
Να σταματήσει το μαρτύριο της σταγόνας!
H Διοίκηση του ΟΑΕΔ κατά την περίοδο που έδινε με ευκολία τα ταμειακά διαθέσιμα στην ΤΕ δήλωνε πως τα χρήματα για τα επιδόματα των ανέργων καθώς και τα χρήματα των άλλων επιδομάτων, είναι εξασφαλισμένα. Παρόλα αυτά, ο ΟΑΕΔ κρύβεται πίσω από τις υπουργικές αποφάσεις της τραπεζικής αργίας και δυσχεραίνει ακόμα περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη ζωή των ανέργων και των οικογενειών τους.