Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα νοσοκομειο αγρινιου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα νοσοκομειο αγρινιου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Προειδοποιύν με επίσχεση εργασίας οι "απλήρωτοι" εργαζόμενοι στο Νοσοκομείου Αγρινίου

 
Καθημερινές είναι πλέον οι στάσεις εργασίας του προσωπικού του νοσοκομείου Αγρινίου, που επί μήνες προσπαθούσαν με ανακοινώσεις και συσκέψεις να κινητοποιήσουν το υπουργείο υγείας, ώστε να ασχοληθεί με την επίλυση των προβλημάτων που υπάρχουν, χωρίς όμως αποτέλεσμα.