Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μνημόνια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μνημόνια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

ΠΟΣΠΕΡΤ: «Η εμείς ή τα μνημόνια»




Σφοδρή επίθεση εξαπολύουν κατά της κυβέρνησης και προσωπικά κατά του πρωθυπουργού για το άνοιγμα της ΕΡΤ, οι συνδικαλιστές της ΕΡΤ, με μία ανακοίνωση που βγάζει μαχαίρια….υπό τον τίτλο «Η εμείς ή τα μνημόνια» .
Η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ, είναι η εξής:
«Αχ, πού ‘σαι νιότη που ‘δειχνες πως θα γινόμουν άλλος!» Κ. Βάρναλης
Τα νέα μνημόνια που εισηγείται η νέα κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είναι ακόμα πιο δυσβάσταχτα για την κοινωνία και το μέλλον της χώρας.
Ποιος να πίστευε ότι όλοι εμείς που αγωνιζόμαστε 5 χρόνια τώρα, που δώσαμε αίμα, ψυχή και ζωή, που ανατρέψαμε όλες τις προηγούμενες φαύλες και υποταγμένες κυβερνήσεις δεν θα προλαβαίναμε να πάρουμε ούτε μια ανάσα.
«Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες» για όλους μας, για μια κοινωνία με όνειρα, με στόχους, με μέλλον, αλλά πάνω απ’ όλα με αξιοπρέπεια και ελευθερία.