Την Δευτέρα ολοκληρώνεται η προθεσμία υποβολής αιτήσεωνγια την Κορινθιακή σταφίδα, καθώς η Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Π.Ε. Αχαΐας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε ανακοίνωσή της, σημειώνει πως παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι παραγωγοί που επιθυμούν την αλλαγή χρήσης της ποικιλίας για τα αμπελοτεμάχια τους με ποικιλία Κορινθιακή σταφίδα που προοριζόταν για ξηρή σταφίδα σε Κορινθιακή για παραγωγή οίνων προς εμπορία για την τρέχουσα αμπελοοινική περίοδο 2015-2016, θα πρέπει να προσέλθουν στα γραφεία της Διεύθυνσης (Πανεπιστημίου 171) και να υποβάλλουν αίτηση έως και την ερχόμενη Δευτέρα 3 Αυγούστου 2015.