Το ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Κεφαλονιάς - Ιθάκης (ΕΚΚΙ) καταγγέλλει ότι οι εργαζόμενοι στα σπήλαια και τις παραλίες, η εκμετάλλευση των οποίων ανήκει στο Δήμο Κεφαλονιάς, παραμένουν απλήρωτοι και ανασφάλιστοι για όλη τη σεζόν. Μάλιστα εμφανίζονται ως «εθελοντές» (!!!) που αναλαμβάνουν την ευθύνη για τη λειτουργία των εν λόγω χώρων.
«Διαμορφώνεται στην κυριολεξία καθεστώς ομηρίας των εργαζομένων», σχολιάζει σε σχετική ανακοίνωσή του το ΕΚΚΙ και εξηγεί:
«Εφέτος και μετά την μαζική επέκταση τα τελευταία χρόνια της "επαγγελματικής δαπάνης", ως κύριας μορφής εργασιακής σχέσης στα σπήλαια και τις παραλίες, η Δημοτική Αρχή (ΝΔ) κατέληξε στην επιλογή ιδιώτη για την πρόσληψη του προσωπικού και τη λειτουργία τους. Σπήλαια και παραλίες εμφανίζονται να λειτουργούν με "εθελοντές", μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία των διαγωνισμών (ή της απευθείας ανάθεσης).

