Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα θεμοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα θεμοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Επί τάπητος με τους θεσμούς τα εργασιακά...


Ο υπουργός Εργασίας Πάνος Σκουρλέτης από την Βουλή,  εμφανίστηκε ικανοποιημένος από τη πορεία των διαπραγματεύσεων και διαβεβαίωσε ότι με τις προσπάθειες που καταβάλλει, εδώ και πέντε μήνες η κυβέρνηση, θα δημιουργηθούν καλύτερες συνθήκες εργασίας. Επίσης δεν παρέλειψε να κάνει δηλώσεις για την παρουσία του κ. Τσίπρα στο Ευρωκοινοβούλιο, λέγοντας, «Χτες στο Ευρωκοινοβούλιο γράφτηκε ιστορία με την παρουσία του πρωθυπουργού» .
Αφορμή ήταν οι επίκαιρες ερωτήσεις των βουλευτών του ΚΚΕ Χρήστου Κατσώτη και Θανάση Βάρδαλη για εργασιακά ζητήματα, και επίκεντρο της αντιπαράθεσής τους το δημοψήφισμα και οι διαπραγματεύσεις με τους εταίρους.
Ο κ. Σκουρλέτης κατηγόρησε το ΚΚΕ ότι παραμένει περιχαρακωμένο και δεν αντιλαμβάνεται τα μηνύματα που πρέπει να παίρνει. Από την πλευρά τους οι δύο βουλευτές υποστήριξαν ότι η κυβέρνηση ερμηνεύει λάθος και κατά το δοκούν το 61% των πολιτών που ψήφισαν «όχι».
«Το 61% του "Όχι" η κυβέρνηση το άθροισε με το ποσοστό του "Ναι" που ψήφισαν βιομήχανοι, ξενοδόχοι, ΝΔ, ΠΟΤΑΜΙ και ΠΑΣΟΚ και πηγαίνει έτσι στην ΕΕ να διαπραγματευτεί την κόλαση των εργαζομένων» ανέφερε ο κ. Κατσώτης.