5 χρόνια μετά το θάνατό του, έκανε δεκτή το Διοικητικό Πρωτοδικείο της Αθήνας, την αναγνωριστική αγωγή επτά συγγενών του άτυχου αστυνομικού, Γιώργου Βασιλάκη, που έχασε τη ζωή του στις 24 Ιουνίου του 2010, όταν εξερράγη στα χέρια του φάκελος, που εμπεριείχε ισχυρό εκρηκτικό μηχανισμό, μέσα στο γραφείο του τότε υπουργού Δημόσιας Τάξης, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Το δικαστήριο αναγνώρισε ότι το Δημόσιο έχει ευθύνη για το θάνατό του και οφείλει στα μέλη της οικογένειας του χρηματική ικανοποίηση, λόγω ηθικής βλάβης.
Έτσι, το δικαστήριο με απόφασή του αναγνώρισε υποχρέωση αποζημίωσης από 120.000 ευρώ στη χήρα του υπασπιστή και σε καθένα από τα δυο παιδιά του, από 80.000 ευρώ σε καθένα από τους γονείς του και από 30.000 ευρώ σε κάθε ένα από τα δυο αδέλφια του.
Πρόκειται για συνολικό ποσό που ανέρχεται στις 580.000 ευρώ.