Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επισχεση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επισχεση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Δυτ. Ελλάδα: Επίσχεση εργασίας με τον ΕΟΠΥΥ από τον Σύνδεσμο Ιδιωτών Εργαστηριακών Ιατρών

Σε επίσχεση εργασίας με τον ΕΟΠΥΥ ο Σύνδεσμος Ιδιωτών Εργαστηριακών Ιατρών Δυτ. Ελλάδος
Ανέστειλαν οι συμβεβλημένοι γιατροί την επίσχεση εργασίας τους με τον ΕΟΠΥΥ και την σκυτάλη πήραν οιτα μέλη του Συνδέσμου Ιδιωτών Εργαστηριακών Ιατρών, τα οποία σε ανακοίνωσή τους γνωστοποιούν τα παρακάτω: 
"Τους τελευταίους μήνες η συνεργασία μας με τον ΕΟΠΥΥ έχει σημαντικά επιδεινωθεί αποκλειστικά σε βάρος μας.
Ο Οργανισμός αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του διαχρονικά και μονομερώς παραβιάζει τους όρους της σύμβασης που εδώ και 2,5 χρόνια ανανεώνει χωρίς τη δική μας υπογραφή.
Ο ΕΟΠΥΥ μας έχει επιβάλει όρους οικονομικής ασφυξίας και στραγγαλισμού.
Από το 2013 μέχρι σήμερα μας υποχρεώνει να εκτελούμε ΟΛΑ τα παρ\κά επί 12 μήνες το χρόνο και μας αμείβει ΠΑΝΤΑ καθυστερημένα ΜΟΝΟ για 5μήνες!!!!
Ταυτόχρονα μειώνει συνεχώς τις τιμές των εξετάσεων που έχουν καθηλωθεί στα ίδια επίπεδα από το 1991.
Ο ΕΟΠΥΥ κάθε χρόνο μειώνει τις δαπάνες για τις διαγνωστικές εξετάσεις και καταρτίζει προϋπολογισμό ΟΧΙ με βάση τις ανάγκες των Ασφαλισμένων αλλά αποκλειστικά με το πόσα Ευρώ διαθέτει (κατά το δοκούν). Και αυτό δεν το αρνείται ούτε ο ίδιος.
Το Υπουργείο και ο ΕΟΠΥΥ δεν έχουν ούτε την ευθύνη ούτε το θάρρος να ομολογήσουν στους Ασφαλισμένους ότι δεν έχουν χρήματα για να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Παριστάνουν τους γαλαντόμους στον Ασφ\νο με τον ιδρώτα το δικό μας και των οικογενειών μας.

Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Συνεχίζουν για 2η ημέρα την επίσχεση εργασίας γιατροί του ΕΟΠΥΥ-Στήριξη από τους Ιατρικούς Συλλόγους

Σε επίσχεση οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ από την ερχόμενη Δευτέρα και για 5 ημέρες - Οι οφειλές - τσουνάμι, από το 2011
Στην 2η ημέρα της επίσχεσης παροχής υπηρεσιών από τους συμβεβλημένους ιατρούς του ΕΟΠΥΥ, οι οποίοι την Παρασκευή, θα επανεξετάσουν την στάση τους.
Στη διάρκεια της επίσχεσης, οι ασφαλισμένοι λαμβάνουν απόδειξη παροχής υπηρεσιών και θα μπορούν στη συνέχεια να διεκδικούν την αποζημίωσή τους από τον ΕΟΠΥΥ.
Οι τεράστιες οφειλές του ΕΟΠΥΥ προς τον κλάδο - που χρονολογείται από το 2011- με τα σοβαρά προβλήματα ρευστότητας που έχει δημιουργήσει η στάση αυτή στους γιατρούς, αλλά και το γεγονός ότι οι συμβεβλημένοι γιατροί, έχουν βάλει τεράστια πλάτη και έχουν χρηματοδοτήσει το σύστημα υγείας με 1,5 δισ ευρώ, οδηγεί τον κλάδο στην απόφαση για επίσχεση.
Όπως αναφέρει ειδικότερα το θεσμικό τους όργανο, η ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ, «Σε πλήρη διάλυση ο ΕΟΠΥΥ αδυνατεί πλέον να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του τόσο απέναντι στους ασφαλισμένους όσο και απέναντι στους ιατρούς, εργαστήρια και διαγνωστικά κέντρα. 
Αδυνατεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι οι συμβεβλημένοι κλινικοί, κλινικοεργαστηριακοί και εργαστηριακοί ιατροί δεν μπορούμε πλέον να χρηματοδοτούμε την πρωτοβάθμια υγεία μένοντας απλήρωτοι επί σειρά ετών.
Στις κρίσιμες ώρες που βιώνει η πατρίδα μας, οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ με αίσθημα ευθύνης εξυπηρετούμε τους πολίτες απλήρωτοι για μήνες και χωρίς επαρκή διασφάλιση της νομιμότητας επί της παράτασης της σύμβασής μας, καθώς δεν έχει εκδοθεί ακόμη σχετικό ΦΕΚ, έχοντας χρηματοδοτήσει τα τελευταία χρόνια με πάνω από 1,5 δις ευρώ την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας από την τσέπη τους.

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Ένα βήμα από την επίσχεση εργασίας οι συμβεβλημένοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ



Καθολική επίσχεση παροχής υπηρεσιών αν δεν λυθούν άμεσα τα αιτήματα τους, και κυρίως τα οικονομικά, προαναγγέλλουν οι συμβασιούχοι γιατροί του ΕΟΠΥΥ, απαντώντας έτσι στην απειλή του Οργανισμού, για διακοπή των συμβάσεων τους, εάν δεν επιστρέφουν αμέσως στον Οργανισμό.
Σε ανακοίνωση τους αναφέρουν ότι «στις κρίσιμες ώρες που βιώνει η πατρίδα μας, οι ιατροί του ΕΟΠΥΥ με αίσθημα ευθύνης εξυπηρετούμε τους πολίτες απλήρωτοι για μήνες και χωρίς επαρκή διασφάλιση της νομιμότητας επί της παράτασης της σύμβασης μας, καθώς δεν έχει εκδοθεί ακόμη σχετικό ΦΕΚ, έχοντας χρηματοδοτήσει τα τελευταία χρόνια με πάνω από 1,5 δισ. ευρώ την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας από την τσέπη τους».