Ανέστειλαν οι συμβεβλημένοι γιατροί την επίσχεση εργασίας τους με τον ΕΟΠΥΥ και την σκυτάλη πήραν οιτα μέλη του Συνδέσμου Ιδιωτών Εργαστηριακών Ιατρών, τα οποία σε ανακοίνωσή τους γνωστοποιούν τα παρακάτω:
"Τους τελευταίους μήνες η συνεργασία μας με τον ΕΟΠΥΥ έχει σημαντικά επιδεινωθεί αποκλειστικά σε βάρος μας.
Ο Οργανισμός αδυνατεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του διαχρονικά και μονομερώς παραβιάζει τους όρους της σύμβασης που εδώ και 2,5 χρόνια ανανεώνει χωρίς τη δική μας υπογραφή.
Ο ΕΟΠΥΥ μας έχει επιβάλει όρους οικονομικής ασφυξίας και στραγγαλισμού.
Από το 2013 μέχρι σήμερα μας υποχρεώνει να εκτελούμε ΟΛΑ τα παρ\κά επί 12 μήνες το χρόνο και μας αμείβει ΠΑΝΤΑ καθυστερημένα ΜΟΝΟ για 5μήνες!!!!
Ταυτόχρονα μειώνει συνεχώς τις τιμές των εξετάσεων που έχουν καθηλωθεί στα ίδια επίπεδα από το 1991.
Ο ΕΟΠΥΥ κάθε χρόνο μειώνει τις δαπάνες για τις διαγνωστικές εξετάσεις και καταρτίζει προϋπολογισμό ΟΧΙ με βάση τις ανάγκες των Ασφαλισμένων αλλά αποκλειστικά με το πόσα Ευρώ διαθέτει (κατά το δοκούν). Και αυτό δεν το αρνείται ούτε ο ίδιος.
Το Υπουργείο και ο ΕΟΠΥΥ δεν έχουν ούτε την ευθύνη ούτε το θάρρος να ομολογήσουν στους Ασφαλισμένους ότι δεν έχουν χρήματα για να καλύψουν τις ανάγκες τους.
Παριστάνουν τους γαλαντόμους στον Ασφ\νο με τον ιδρώτα το δικό μας και των οικογενειών μας.