Η Ντέλια Βελκουλέσκου μετά την Κύπρο, θα είναι η νέα επικεφαλής του ΔΝΤ στην τρόικα, που επιστρέφει στην Αθήνα.
Γεννήθηκε το 1975 ως Ντέλια Μοράου. Η ενασχόλησή της με τα οικονομικά της Ελλάδας δεν είναι ο μοναδικός "δεσμός" της κας Βελκουλέσκου με τη χώρα μας. Το όνομά της (Ντέλια) επιλέχθηκε από τους γονείς της, που αγαπούσαν την αρχαία Ελλάδα και παραπέμπει στη Δηλία και την Αρτέμιδα.Φοίτησε σε... "καλό" σχολείο του Βουκουρεστίου και το 1992 τελείωσε το λύκειο Γκεόργκε Λαζάρ.
Ήταν τόσο καλή μαθήτρια που πήρε υποτροφία και άφησε τη Ρουμανία για να σπουδάσει στις ΗΠΑ. Το 1997 πήρε το πτυχίο της από το πανεπιστήμιο Ουίλσον.
Παρά το γεγονός πως παντρεύτηκε σχετικά μικρή τον διακεκριμένο επιστήμονα Βίκτορ Δρακουλέσκου (έναν από τους διασημότερους και πιο διακεκριμένους της Ρουμανίας), με τον οποίο απέκτησαν τρία παιδιά, την καριέρα της ως οικονομολόγος δεν την εγκατέλειψε ποτέ.
Από το 2002 έως το 2011 έγραψε 14 μελέτες.