Μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού τα γυμναστήρια του δήμου Αθηναίων επιστρέφουν στο πλήρες ωράριο λειτουργίας τους για τη νέα περίοδο.
Από Δευτέρα ως Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:230 έως τις 21:30 και το Σάββατο από τις 9:00 έως τις 14:00.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθυνθούν στο γυμναστήριο της επιλογής τους.
