Αλυσίδα τροφίμων τοπικών συμφερόντων, που πρόσφατα πωλήθηκε, αναγκάζει τους υπαλλήλους της στην Πάτρα, να αγοράζουν τα ληγμένα προϊόντα και μάλιστα να καταβάλουν τα χρήματα από τον κουτσουρεμένο μισθό που τους δίνει, όπως αποκαλύπτει το μέλος του συλλόγου Εμπορουπαλλήλων Πάτρας, κ.Παπασημακόπουλος..
Η αντίδραση μια εργαζόμενης για τα όσα επιβάλλονται στους υπαλλήλους από την ιδιοκτησία , οδήγησε στην επιβολή του νόμου της …τιμωρίας, καθώς η άρνηση της να συνεχίσει την αγορά ληγμένων προϊόντων και την πληρωμή τους στο ακέραιο από το μισθό της , είχε ως αποτέλεσμα την απόλυσή της.
Η εταιρεία μάλιστα, σε μια κίνηση εκφοβισμού προχώρησε και στην κατάθεση σε βάρος της εργαζόμενης – εργαζόταν σε νευραλγικό πόστο και γνώριζε πρόσωπα και καταστάσεις - μηνυτήριας αναφοράς,
Σύμφωνα με τον κ.Παπασημακόπουλο, εάν δεν συμμορφωθεί η επιχείρηση και δεν αντιδράσουν οιν υπηρεσίες, τότε θα ξεκινήσουν κινητοποιήσεις στα υποκατατήματα της επιχείρησης, καλώντας το υπουργείο να του ανακακλέσει οριστικά την άδεια.
Η υπόθεση εξαναγκασμού των υπαλλήλων για αγορά ληγμένων προϊόντων από τη συγκεκριμένη αλυσίδα, δεν είναι το μόνο που συμβαίνει σε αυτή, καθώς όπως καταγγέλλεται οι συνθήκες εργασίας παραπέμπουν σε εργασιακό μεσαίωνα .