Εις αύριο τα νεότερα για το αγροτικό κίνημα που βρίσκεται σε αναβρασμό στην Αχαία, μετά τα μέτρα σε βάρος του που προτίθεται να εφαρμόσει η κυβέρνηση στο πλαίσιο του τρίτου μνημονίου.
Στις 9 το βράδυ της Δευτέρας, έχει προγραμαμτιστεί στα φανάρια της Κάτω Αχαΐας, η συγκέντρωση του Αγροτικού Συλλόγου Δυτικής Αχαΐας, που σύμφωνα με την ανακοίνωσή του:
«Συνάδελφε ΑΓΡΟΤΗ, το κράτος μας θέλει να σε ονομάσει «ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ» και στη συνέχεια να σε φορολογήσει αντίστοιχα για εισοδήματα που δεν έχεις.