Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δομες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δομες. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

ΚΕΔΕ: Προτάσεις για ΕΣΠΑ και κοινωνικές δομές



Τις προτάσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης στους τομείς της κοινωνικής αλληλεγγύης, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής – εν όψει και του νέου ΕΣΠΑ - κατέθεσε αντιπροσωπεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) στις αναπληρώτριες υπουργούς Εργασίας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου και Εργασίας - Κοινωνικής Ασφάλισης Ράνια Αντωνοπούλου.
Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Γιώργος Πατούλης, επισήμανε ότι η μεταφορά πλήθους αρμοδιοτήτων στον τομέα Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης, με τον «Καλλικράτη» δεν έχει συνοδευτεί με παράλληλη μεταβίβαση των αναγκαίων οικονομικών πόρων για την άσκησή τους.
Παρ’ όλα αυτά, επισήμανε ο κ. Πατούλης, οι δήμοι, τα νομικά τους πρόσωπα δημοσίου δικαίου και οι επιχειρήσεις της αυτοδιοίκησης λειτουργούν 4.449 δομές που απευθύνονται στο σύνολο του πληθυσμού της χώρας, καλύπτοντας 171.390 ωφελούμενους, ενώ στο σύνολο των κοινωνικών δομών εργάζονται περίπου 19.297 εργαζόμενοι.

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στις δομές του ΕΣΠΑ



Καθυστέρηση στην καταβολή δεδουλευμένων σε εργαζόμενους στις δομές του ΕΣΠΑ
Απλήρωτοι παραμένουν οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές σε παιδικούς σταθμούς, στο πρόγραμμα "Βοήθεια στο Σπίτι" καθώς και στα Κ.Δ.Α.Π. και Κ.Δ.Α.Π. ΜΕΑ, που λειτουργούν με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ στο Θέρμο.οι οποίοι διανύουν περίοδο κινητοποιήσεων, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους.
Για το ζήτημα υπήρξες συνάντηση εκπροσώπων τους με τον δήμαρχο Θέρμης, Θεόδωρο Παπαδόπουλο.
Οι μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην καταβολή των δόσεων προς τους δήμους έχουν ως αποτέλεσμα την πολύμηνη καθυστέρηση στην πληρωμή των εργαζομένων και αναγκάζονται συνήθως οι δήμοι να καλύπτουν με ίδιους πόρους μέρος των δεδουλευμένων, όπως έπραττε μέχρι πρόσφατα και ο Δήμος Θέρμης στις δομές του οποίου έχει καταβληθεί μέχρι σήμερα η μισθοδοσία τεσσάρων μηνών, ενώ στις αρχές Αυγούστου θα καταβληθεί η μισθοδοσία ενός ακόμη μήνα από πόρους του δήμου.