Σήμα για κυβερνήσεις συνεργασίας δίνουν οι πολίτες, καθώς συνολικά περισσότεροι από 2 στους 3 ψηφοφόρους, σε ποσοστό 70,6%, επιθυμούν κυβέρνηση συνεργασίας σύμφωνα με τη δημοσκόπηση της εταιρείας Marc που πραγματοποιήθηκε για το «Εθνος της Κυριακής».
Μετά την ψήφιση του μνημονίου η πλειοψηφία των πολιτών επιθυμεί κυβερνήσεις συνεργασίας, καθώς τα ποσοστά των ερωτηθέντων που θέλουν αυτοδυναμία είτε της ΝΔ (5,9%) είτε του ΣΥΡΙΖΑ (14,3%) ξεπερνούν οριακά το 20%. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι σχεδόν οι μισοί ψηφοφόροι των άλλων κομμάτων πέραν του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ επιθυμούν κυβέρνηση Εθνικής Ενότητας με τη συμμετοχή των δύο μονομάχων.
Αλλωστε σε ποσοστό 75,5% οι ερωτηθέντες δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τη διαπραγμάτευση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ με τους Ευρωπαίους εταίρους, ενώ μόλις το 23% είναι ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα.








