Το πρόστιμο για την παράβαση αυτή είναι πολύ υψηλό. Αν η μη αναγραφή
στον πίνακα προσωπικού, σημαίνει και ανασφάλιστη εργασία, τότε σίγουρα
το πρόστιμο ανέρχεται στα 10.549,44 € (586,08€ Χ 18 μήνες) για κάθε
υπάλληλο άνω των 25 ετών και στα 9.197,10 € (510,95 Χ 18 μήνες) για
κάτω των 25 ετών.
Για τους εργατοτεχνίτες τα αντίστοιχα ποσά είναι
10.550,54 € (26,18€ Χ 403 ημερομίσθια) για κάθε εργαζόμενο άνω των 25
ετών και 9.200,49 € (22,83€ Χ 403 ημερομίσθια) για κάτω των 25 ετών.