Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δήμος Εορδαίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα δήμος Εορδαίας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

2 εργάτες θα προσλάβει η Δημοτική Επιχείρηση Τηλεθέρμανσης Πτολεμαΐδας


Την πρόσληψη 2 εργατών με δίμηνες συμβάσεις για την κάλυψη έκτακτων και επειγουσών αναγκών ενέκρινε ο δήμος Εορδαίας.
Συγκεκριμένα, οι εργάτες θα είναι υπεύθυνοι για :
1. Για την αποψίλωση και τον καθαρισμό του περιβάλλοντος χώρου των Αντλιοστασίων και των Υποσταθμών Περιοχών (2 Αντλιοστάσια & 9 Υποσταθμοί), που απαιτείται άμεσα για λόγους ασφάλειας και καλής λειτουργίας των εγκαταστάσεων.