Επιστρέφουν στα φανάρια της Κάτω Αχαΐας την επόμενη Δευτέρα 10 του μηνός οι αγρότες της Δυτικής Αχαϊας, που εμφανίζονται διατεθιμένοι να εντείνουν την παρουσία τους, σύμφωνα με το παρακάτω δελτίο τύπου που εξέδωσαν:
«Στις 3 Αυγούστου με πρωτοβουλία του Αγροτικού Συλλόγου Δυτικής Αχαΐας, έγινε συγκέντρωση των αγροτών του Δήμου και συζητήθηκαν δύο θέματα:
1ον: Για το θέμα της υπερφορολόγησης των αγροτικών επιχειρήσεων εκφράστηκε
α) Η έντονη διαφωνία μας με την αυθαίρετη και αντιεπιστημονική μετονομασία των αγροτών σε «ελεύθερους επαγγελματίες».