Στα ύψη βρίσκονται οι ανεξόφλητες οφειλές προς τη ΔΕΗ μετά και την επιβολή του ελέγχου κεφαλαίων. Πολλοί είναι εκείνοι οι καταναλωτές που αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους και σύμφωνα με υπολογισμούς της εταιρείας το φέσι προς τη ΔΕΗ έχει φτάσει πάνω από 200 εκ.