Μέχρι τις 20 Σεπτεμβρίου αναμένεται να έχει αναλάβει
υπηρεσία στα σχολεία η πλειοψηφία των 14.000 αναπληρωτών για τους οποίους έχουν
εξασφαλιστεί μέχρι στιγμής κονδύλια, τόνισε στο «Εθνος» ο γενικός
γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Δημήτρης Χασάπης.
Την ίδια στιγμή, η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας Ευφροσύνη Κιάου εμφανίστηκε καθησυχαστική για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, λέγοντας μάλιστα ότι έχουν ζητηθεί επιπλέον πιστώσεις από εθνικούς πόρους για την πρόσληψη άλλων 8.000 αναπληρωτών. Οπως έγινε γνωστό, οι 2.000 από αυτούς θα καλυφθούν μέσω πόρων από τον προϋπολογισμό του υπουργείου Παιδείας.
Η κ. Κιάου, που είχε χθες συναντήσεις με εκπροσώπους των ομοσπονδιών δασκάλων και καθηγητών και ενημερώθηκε για όλα τα προβλήματα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ανέφερε πως γίνονται όλες οι διαδικασίες που απαιτούνται για την ομαλή έναρξη του σχολικού έτους. Οι δύο ομοσπονδίες, ωστόσο, ανέφεραν πως τα κενά φτάνουν ή και ξεπερνούν τις 20.000 (περίπου 13.000 στην πρωτοβάθμια και 7.000 στη δευτεροβάθμια) και ζήτησαν την άμεση κάλυψή τους.
