"Μέχρι εδώ" δηλώνουν οι αγρότες της Αιγιάλειας προς την κυβέρνηση, βγαίνοντας απόψε στο πρώτο τους μπλόκο μτά την ψήφιση του τρίτου μνημονίου, το οποίο θα λάβει χώρα στις 6 το απόγευμα στα παλιά διόδια (Γέφυρα Σελινούντα).
Σε σχετική ανακοίνωση οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι της περιοχής αναφέρουν τα εξής:
"Συνάδελφοι αγρότες και αγρότισσες, κτηνοτρόφοι
Το μνημόνιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που συναποφάσισαν με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ είναι μαχαιριά για την μικρομεσαία αγροτιά. Θα οδηγήσει μαζί με την ΚΑΠ , που μειώνει τις ενισχύσεις μέχρι 50% ως το 2019 στο γρήγορο ξεκλήρισμα μας , στην συγκέντρωση της γης και της αγροτικής- κτηνοτροφικής παραγωγής στα χέρια μεγαλοαγροτών- επιχειρηματιών.
Τα προαπαιτούμενα μέτρα, που έχουν ψηφιστεί μας αφορούν όλους τους μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους. Αύξησαν το ΦΠΑ στο 23% στα μέσα, στα εφόδια, σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και υπηρεσίες. Άνοιξαν τον δρόμο για κατασχέσεις και πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας και χωραφιών.
"Συνάδελφοι αγρότες και αγρότισσες, κτηνοτρόφοι
Το μνημόνιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που συναποφάσισαν με ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΠΟΤΑΜΙ είναι μαχαιριά για την μικρομεσαία αγροτιά. Θα οδηγήσει μαζί με την ΚΑΠ , που μειώνει τις ενισχύσεις μέχρι 50% ως το 2019 στο γρήγορο ξεκλήρισμα μας , στην συγκέντρωση της γης και της αγροτικής- κτηνοτροφικής παραγωγής στα χέρια μεγαλοαγροτών- επιχειρηματιών.
Τα προαπαιτούμενα μέτρα, που έχουν ψηφιστεί μας αφορούν όλους τους μικρομεσαίους αγρότες και κτηνοτρόφους. Αύξησαν το ΦΠΑ στο 23% στα μέσα, στα εφόδια, σε τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης και υπηρεσίες. Άνοιξαν τον δρόμο για κατασχέσεις και πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας και χωραφιών.
