Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υπουργείο Παιδείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Υπουργείο Παιδείας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2015

Κατ’ εξαίρεση προσλήψεις εκπαιδευτικών ζητάει και το υπουργείο Παιδείας


Συνεχίζονται στο Συμβούλιο της Επικρατείας οι καταθέσεις αιτήσεων για κατ΄ εξαίρεση προσλήψεις στο Δημόσιο και ευρύτερο Δημόσιο τομέα, στους ΟΤΑ, κ.λπ. κατά την προεκλογική περίοδο.
Ειδικότερα, το υπουργείο Παιδείας ζητεί την κατ΄ εξαίρεση πρόσληψη εκπαιδευτικών για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και για τα Δημόσια ΙΕΚ, ακόμη ζητεί την πλήρωση 6 θέσεων διευθυντών ΔΙΕΚ και διευθυντών ΣΔΕ, όπως και αποσπάσεις εκπαιδευτικών. Επίσης, το υπουργείο Παιδείας ζητεί προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας για τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Το υπουργείο Οικονομικών ζητεί να επιτραπεί η δημοσίευση του πίνακα κατάταξης του, σε εξέλιξη διαγωνισμού για την πρόσληψη έκτακτου ωρομίσθιου εκπαιδευτικού προσωπικού των μονάδων ναυτικής εκπαίδευσης του υπουργείου Ναυτιλίας.

Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Ξεκινούν οι διαδικασίες του ΕΣΠΑ για το υπουργείο Παιδείας


Εκτός από το «Ολοήμερο Νηπιαγωγείο» εκδόθηκε και η πρόσκληση από τη διαχειριστική αρχή του ΕΣΠΑ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» προς την Ειδική Υπηρεσία Εφαρµογής Εκπαιδευτικών ∆ράσεων του υπουργείου Πολιτισµού, Παιδείας και Θρησκευµάτων για την υποβολή προτάσεων έργων (πράξεων) για το «Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο». Η υποβολή των προτάσεων είναι δυνατή από την ηµεροµηνία δηµοσίευσης της παρούσας πρόσκλησης έως την 31.08.2015.
Όπως αναφέρεται στην πρόσκληση στόχος της δράσης είναι η στήριξη µίας παρέµβασης µε κοµβική σηµασία στη συνολική εθνική στρατηγική για την καταπολέµηση της σχολικής διαρροής, δηλαδή το ολοήµερο σχολείο. Η ενίσχυση του ολοήµερου σχολείου αποτελεί µία καθοριστική παρέµβαση στην πρόληψη της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου. Παράλληλα µέσω του ολοήµερου σχολείου ικανοποιείται η αναγκαιότητα υποστήριξης των οικογενειών και δη των εργαζόµενων µητέρων στην προσπάθεια µίας ισόρροπης οικογενειακής και επαγγελµατικής ζωής.

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ανάλγητη η συμπεριφορά του Υπουργού Παιδείας - Στα αντίσκηνα της Πλατείας Συντάγματος τα παιδιά των πολυμελών οικογενειών

Ποιος θα περίμενε από μια "αριστερή" Κυβέρνηση και έναν "αριστερό" Υπουργό Παιδείας να επιδεικνύει τέτοια αναλγησία απέναντι σε 140 παιδιά φτωχών Πολυμελών Οικογενειών, τα οποία ζητούν να τους δοθεί η δυνατότητα να μετεγγραφούν στο Πανεπιστήμιο της επιλογής τους και να σπουδάσουν. Κι όλα αυτά για το χατήρι της Ελίτ των καθηγητάδων της αφωνίας και της μνημονιακής ατονίας.
Αποτέλεσμα είναι τα παιδιά αυτών των οικογενειών να βρίσκονται ακόμα στ' αντίσκηνα της Πλατείας Συντάγματος και να διαμαρτύρονται για την κατάφορη αδικία, διεκδικώντας ίση μεταχείριηση με τους υπόλοιπους 11.000 μετεγγραφέντες των υπολοίπων Πανεπιστημιακών Σχολών.
Μπράβο σας κ. Μπαλτά....εξυπηρετείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα συμφέροντα της Ελίτ των Αρχιτεκτονικών Σχολών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Με ποια από τις δύο σχολές είπαμε ότι σχετίζεστε και με ποιο τρόπο....;;;;

Δείτε παρακάτω νεότερο φωτογραφικό υλικό:

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

ΠΕΤΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ ΠΟΛΥΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ….ΣΤΑ ΑΝΤΙΣΚΗΝΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ



Το Καθηγητικό κατεστημένο, η Πανεπιστημιακή ελίτ της μνημονιακής αφωνίας και της πνευματικής ατονίας και του βολέματος, με την ανοχή τόσο της προηγούμενης όσο και της παρούσας Κυβέρνησης, πετούν εκτός Πανεπιστημίων τα παιδιά των πολυμελών οικογενειών και τα στέλνουν κυριολεκτικά στα αντίσκηνα της Πλατείας Συντάγματος.
Το ERGASIANEWS βρέθηκε σήμερα στην Πλατεία Συντάγματος, όπου κυριολεκτικά έχουν κατασκηνώσει από το πρωί και γι’ αόριστο χρόνο τα παιδιά των φτωχών πολυμελών οικογενειών, που αποκλείστηκαν από το δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, έπειτα από προσφυγή  καθηγητών της