Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ποινικοποίηση αγώνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ποινικοποίηση αγώνων. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Καταδίκες για 4 συνδικαλιστές του Ε.Κ. Λάρισας - Η ποινικοποίηση των εργατικών αγώνων συνεχίζεται

Καταδίκες για 4 συνδικαλιστές του Ε.Κ. Λάρισας
Τέσσερις συνδικαλιστές του Εργατικού Κέντρου Λάρισας καταδικάστηκαν, χθες, σε πρώτο βαθμό, από το Τριμελές Εφετείο Λάρισας (κατά πλειοψηφία 2 προς 1) για παράνομη βία, σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών ο ένας και 8 μηνών οι υπόλοιποι και αθωώθηκαν άλλοι επτά. Τα γεγονότα συνέβησαν στις 4 και 5 Φεβρουαρίου 2012, κατά τη διάρκεια απεργίας των εργαζομένων στη γαλακτοβιομηχανία «Όλυμπος». Εργαζόμενοι και συνδικαλιστές του ΕΚΛ και του σωματείου, είχαν συγκεντρωθεί στην είσοδο του εργοστασίου. Οι κατηγορούμενοι υποστήριξαν ότι