Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νεώριο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νεώριο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Εργαζόμενοι και διοίκηση ναυπηγείου Νεωρίου: Συμφώνησαν ότι διαφωνούν!


Πολύωρη συνάντηση μεταξύ της διοίκησης του ναυπηγείου του Νεωρίου και των εργαζομένων της επιχείρησης πραγματοποιήθηκε χθες στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κατόπιν πρωτοβουλίας που ανέλαβαν τοπικοί φορείς.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσης στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει τις τελευταίες εβδομάδες η επιχείρηση, εξαιτίας της μη ικανοποίησης των αιτημάτων που έχουν θέσει οι εργαζόμενοι. 
Παρότι δεν διαπιστώθηκε σύγκληση απόψεων στα ζητήματα που έθεσαν οι εργαζόμενοι, εντούτοις έγινε