
Πολύωρη συνάντηση μεταξύ της διοίκησης του ναυπηγείου του Νεωρίου και των εργαζομένων της επιχείρησης πραγματοποιήθηκε χθες στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Κυκλάδων, κατόπιν πρωτοβουλίας που ανέλαβαν τοπικοί φορείς.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εξεύρεσης λύσης στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει τις τελευταίες εβδομάδες η επιχείρηση, εξαιτίας της μη ικανοποίησης των αιτημάτων που έχουν θέσει οι εργαζόμενοι.
Παρότι δεν διαπιστώθηκε σύγκληση απόψεων στα ζητήματα που έθεσαν οι εργαζόμενοι, εντούτοις έγινε