"Ο καταιγισμός των καθημερινών, πλέον, επιθέσεων κατατρομοκράτησης του
ελληνικού λαού από τους Ευρωπαίους ηγέτες, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ είναι
επαίσχυντος, παράνομος και απάνθρωπος. 

Η καινούργια αυτή βαρβαρότητα της
καταστροφολογίας δεν θα περάσει. Αυτός ο ορυμαγδός από αλλεπάλληλες
κυνικές απειλές και στυγνούς λεκτικούς εκβιασμούς των Ευρωπαίων ηγετών
δεν έχει καμία σχέση με τις αρχές και τις αξίες της Ιδρυτικής Διακήρυξης
της Ενωμένης Ευρώπης.
Δεν αξίζουν σ' εμάς τους Έλληνες, που ο ιστορικός και πανάρχαιος
πολιτισμός μας μας διδάσκει ότι η μεγαλύτερη αξία στον κόσμο είναι ο άνθρωπος και
όχι τα κέρδη, το χρήμα και οι τράπεζές σας: «Πάντων χρημάτων μέτρον
άνθρωπος», Πρωταγόρας, 490-420 π.Χ. Δεν αξίζουν και στους λαούς της
Ευρώπης, που προσπαθείτε επίσης να τρομοκρατήσετε μέσω της Ελλάδας.
Οι όποιες οφειλές μας δεν σας δίνουν το δικαίωμα να παραβιάζετε το
διεθνές δίκαιο για τα ανθρώπινα δικαιώματά μας. Δεν σας δίνουν το
δικαίωμα να εκβιάζετε και να απειλείτε ξεδιάντροπα έναν ολόκληρο λαό.
Αυτό είναι βάναυση ύβρις.