Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωφελή Προγράμματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κοινωφελή Προγράμματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι στα πεντάμηνα Κοινωφελή Προγράμματα του ΟΑΕΔ



Απλήρωτοι παραμένουν οι εργαζόμενοι στα πεντάμηνα Κοινωφελή Προγράμματα του ΟΑΕΔ, του Δήμου Αθηναίων. Όπως καταγγέλλουν εργαζόμενοι, ο λόγος δεν είναι η κακή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας αλλά… η βαριά αμέλεια των δημοσίων υπαλλήλων που είναι υπεύθυνοι για τη μισθοδοσία.
Διαβάστε την καταγγελία αναλυτικά:
«Είμαι εργαζόμενος στα πεντάμηνα Κοινωφελή Προγράμματα του ΟΑΕΔ. Ο επιβλέπων φορέας όπου έχω επιλεγεί, είναι ο Δήμος Αθηναίων. Θα μου επιτρέψετε να διατηρήσω την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους. Η σύμβαση μου ξεκινήσε περί τα μέσα του Ιουλίου. Όταν στις 18 Αυγούστου, απευθύνθηκα στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ) -επί της συμβολής των οδών Σταδίου και Μπενάκη, όπου είναι το αρμόδιο τμήμα για τις αμοιβές στα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του Δήμου- έλαβα την απάντηση ότι ο Δήμος Αθηναίων δεν είχε καταθέσει στο ΚΠΑ, τη μισθολογική κατάσταση με τις παρουσίες μας.