Απλήρωτοι παραμένουν οι εργαζόμενοι στα πεντάμηνα Κοινωφελή Προγράμματα του ΟΑΕΔ, του Δήμου Αθηναίων. Όπως καταγγέλλουν εργαζόμενοι, ο λόγος δεν είναι η κακή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας αλλά… η βαριά αμέλεια των δημοσίων υπαλλήλων που είναι υπεύθυνοι για τη μισθοδοσία.
Διαβάστε την καταγγελία αναλυτικά:
«Είμαι εργαζόμενος στα πεντάμηνα Κοινωφελή Προγράμματα του ΟΑΕΔ. Ο επιβλέπων φορέας όπου έχω επιλεγεί, είναι ο Δήμος Αθηναίων. Θα μου επιτρέψετε να διατηρήσω την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους. Η σύμβαση μου ξεκινήσε περί τα μέσα του Ιουλίου. Όταν στις 18 Αυγούστου, απευθύνθηκα στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ) -επί της συμβολής των οδών Σταδίου και Μπενάκη, όπου είναι το αρμόδιο τμήμα για τις αμοιβές στα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του Δήμου- έλαβα την απάντηση ότι ο Δήμος Αθηναίων δεν είχε καταθέσει στο ΚΠΑ, τη μισθολογική κατάσταση με τις παρουσίες μας.
