Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΣΦΆΛΙΣΔΤΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΝΑΣΦΆΛΙΣΔΤΟΙ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Ανασφάλιστοι και απλήρωτοι εργαζόμενοι στο ...ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!!!


Αν αυτό συμβαίνει στο Ναό της Δημοκρατίας, της ισονομίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης, μπορούμε όλοι να καταλάβουμε το μέγεθος του προβλήματος στην αληθινή ζωή των 11.000.000 Ελλήνων.
Ο λόγος για το ανασφάλιστο και συνάμα απλήρωτο προσωπικό της βουλής!!!
Αναλυτικά τώρα, επιστολή προς τους αντιπροέδρους της Βουλής και τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους των κομμάτων, απευθύνει η Συντονιστική Επιτροπή των συμβασιούχων ιδιωτικού δικαίου ορισμένου (ΙΔΟΧ) της Βουλής με την οποία ενημερώνουν «για την κατάσταση απόγνωσης στην οποία έχουν περιέλθει», αφού έχουν λήξει οι συμβάσεις τους και παραμένουν επί μήνες απλήρωτοι και ανασφάλιστοι, ενώ παρέχουν κανονικά τις υπηρεσίες τους.