Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΈΡΕΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΈΡΕΥΝΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

ΓΣΕΕ:Σε καθεστώς απόλυτης φτώχειας 4 στους 10 Ελληνες-Η απόλυτη φτωχοποίηση


Στα χέρια του πρωθυπουργού βρίσκονται τα δραματικά στοιχεία της απόλυτης ανέχειας των Ελλήνων, τα οποία του τα παρέδωσαν οι επιστημονικοί συνεργάτες της ΓΣΕΕ, που πραγματοποίησαν την σχετική μελέτη, την οποία επίσης κοινοποίησαν στον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και στους αρχηγούς των κομμάτων.
Υπό το βάρος των πολιτικών λιτότητας, όπως αναφέρει η ΓΣΕΕ, η αγορά εργασίας απορυθμίστηκε και η κοινωνία φτωχοποιήθηκε.
Το ποσοστό απόλυτης φτώχειας των μισθωτών πλήρους απασχόλησης το 2009 ανερχόταν στο 7,6%, ενώ το 2012 στο 19,7%. Για τους αυτοαπασχολούμενους πλήρους απασχόλησης το ίδιο ποσοστό υπολογιζόταν το 2009 στο 23,5%, ενώ το 2012 είχε αυξηθεί στο 37,4%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει η εφημερίδα «Εθνος», ο φτωχός πληθυσμός στην Ελλάδα υπερδιπλασιάστηκε τα τελευταία χρόνια, με αποτέλεσμα περισσότεροι από 4 στους 10 κατοίκους της χώρας να έχουν διαθέσιμο εισόδημα μικρότερο του αντίστοιχου φτώχειας του 2009.