Σε στάσεις εργασίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι τεχνικοί της «TV Μακεδονία», με αφορμή την απόλυση τριών συναδέλφων τους. Παράλληλα, προειδοποιούν για συνέχιση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων.
Αναλυτικά η ανακοίνωση- καταγγελία της Ένωσης Τεχνικών Ιδιωτικής Τηλεόρασης Βόρειας Ελλάδας προς όλους τους αρμόδιους φορείς:
"Το χειρότερο της
πρόσωπο έδειξε για άλλη μια φορά η Διοίκηση του Τηλεοπτικού Σταθμού Tv
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, εφαρμόζοντας το προσφιλές γι αυτήν άθλημα, απολύoντας δηλαδή
και πάλι τρεις -αυτήν την φορά- συναδέλφους με χρόνια προσφορά στον εν
λόγω Σταθμό, στέλνοντας τους και αυτούς στην ανεργία.
