Για τους 7 μήνες που οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι, την
επίσχεση εργασίας στην οποία έχουν προχωρήσει και τις απεργίες που έχουν κηρυχθεί
στο τέλος των οποίων δεν προσδοκά ότι η εφημερίδα θα ξανανοίξει, αναφέρθηκε σε
συνέντευξή του στο Κόκκινο 93.4, ο δημοσιογράφος της εφημερίδας Βασίλης
Κυριακούλης, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την κατάσταση που επικρατεί στο
συγκρότημα.
Όπως λέει χαρακτηριστικά «για εμάς η απόλυση θα ήταν μια
λύτρωση» καθώς «μας προτείνουν μειώσεις 35% και αποπληρωμή σε
βάθος...τριετίας».