Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Το γιατί του συνταξιούχου που κατέρρευσε έξω από τραπεζικό υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη

Το γύρο του κόσμου έκανε η φωτογραφία ενός ηλικιωμένου άνδρα στη Θεσσαλονίκη να κάθεται ανήμπορος έξω από μια τράπεζα, κλαίγοντας.
Πρόκειται για τον 77χρονο συνταξιούχο Γιώργος Χατζηφωτιάδη ο οποίος πήγε σε τρεις τράπεζες και στήθηκε στην ουρά για να πάρει τη σύνταξη της συζύγου του. Όμως δεν τα κατάφερε.
Όταν πήγε στην τέταρτη τράπεζα και του είπαν ότι δεν μπορεί να πάρει τα 120 ευρώ, κατέρρευσε.
Όπως είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων κατέρρευσε “γιατί δεν αντέχει να βλέπει τη χώρα του σε αυτή τη δυστυχία”. “Γι ‘αυτό αισθάνομαι τόσο ηττημένος, περισσότερο από ό, τι για τα προσωπικά μου προβλήματα”, σημείωσε.

Ο κ. Χατζηφωτιάδης και η σύζυγός του, όπως πολλοί Έλληνες, πέρασαν πολλά χρόνια στη Γερμανία, όπου όπως αναφέρει εργάστηκαν πολύ σκληρά σε ένα ορυχείο και αργότερα σε ένα χυτήριο.
“Βλέπω συμπολίτες μου να παρακαλάνε για λίγα λεπτά του ευρώ για να αγοράσουν ψωμί. Βλέπω όλο και περισσότερες αυτοκτονίες. Είμαι ευαίσθητος άνθρωπος. Δεν αντέχω να βλέπω τη χώρα μου σε αυτή την κατάσταση.
Η Ευρώπη και η Ελλάδα έχουν κάνει λάθη. Πρέπει να βρούμε μία λύση” τόνισε. Ο 77χρονος νιώθει ότι μπορεί να κάνει ελάχιστα για να αλλάξει η κατάσταση και δεν ξέρει αν θα είναι σε θέση να ψηφίσει την Κυριακή, καθώς το εκλογικό τμήμα είναι 80 χλμ μακριά από το σπίτι του. “Δεν έχω χρήματα για να πάω εκεί. Εκτός αν με πάνε τα παιδιά μου με το αυτοκίνητό τους”.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου