Τις επόμενες ημέρες και μετά την υπογραφή της ΕΣΣΕ με τις άλλες εταιρίες του ομίλου ΔΕΗ και συγκεκριμένα τις Διοικήσεις των ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ και ΑΔΜΗΕ ΑΕ, θα ακολουθήσει αναλυτική ανακοίνωση.
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012
Η ΓΕΝΟΠ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τις επόμενες ημέρες και μετά την υπογραφή της ΕΣΣΕ με τις άλλες εταιρίες του ομίλου ΔΕΗ και συγκεκριμένα τις Διοικήσεις των ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ και ΑΔΜΗΕ ΑΕ, θα ακολουθήσει αναλυτική ανακοίνωση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου