«Ζητούμε να σταματήσουν οι μετακινήσεις εργαζόμενων από το ορυχείο Αμυνταίου σε άλλα ορυχεία», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του σωματείου «Σπάρτακος», Γιώργος Αδαμίδης, ενώ πρόσθεσε ότι η κινητοποίηση θα συνεχιστεί εάν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά τους.
Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012
Εργαζόμενοι της ΔΕΗ κατέλαβαν το ορυχείο Αμυνταίου
«Ζητούμε να σταματήσουν οι μετακινήσεις εργαζόμενων από το ορυχείο Αμυνταίου σε άλλα ορυχεία», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του σωματείου «Σπάρτακος», Γιώργος Αδαμίδης, ενώ πρόσθεσε ότι η κινητοποίηση θα συνεχιστεί εάν δεν ικανοποιηθεί το αίτημά τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου