Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Βόμβα Ρωμανιά:Άσχετη η Ελληνική διαπραγματευτική ομάδα επί των κοινωνικών ζητημάτων!!!(VIDEO)







«Μας έδωσαν έναν πίνακα που έχει προκύψει από έναν αλγόριθμο. Και στις προηγούμενες κυβερνήσεις, και τώρα, οι νόμοι έρχονται έτοιμοι απ’ έξω. Δεν τους φτιάχνουμε εμείς», σχολίασε ο γ.γ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων.  
Ο κ. Ρωμανιάς, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, συμπλήρωσε: «και έχω μαζέψει υλικό μπόλικο. 
Κάποια ώρα θα τα βγάλω στη δημοσιότητα όλα». Στη συνέχεια ο γ.γ. Κοινωνικών Ασφαλίσεων είπε ότι: «η νομοθεσία έρχεται έτοιμη απ’ έξω και τώρα το ίδιο γίνεται» και πρόσθεσε, «εγώ είμαι παραιτημένος. 

Το διάστημα του εξαμήνου, ειδικά στον τομέα τον δικό μου, το συνταξιοδοτικό, τα πρόσωπα που είχαν εξουσιοδοτηθεί να διαπραγματεύονται για το συνταξιοδοτικό, δεν ήξεραν κοινωνική ασφάλιση. «Αν τους ρωτήσεις τώρα τι σημαίνει κοινωνική ασφάλιση, τον ορισμό να σου δώσουνε, δεν ξέρουν. 
Τα ίδια πρόσωπα συνεχίζουν να «διαπραγματεύονται» και τώρα. Οι άλλοι είναι επαγγελματίες, τούτοι εδώ είναι, όχι ερασιτέχνες, δεν ξέρουνε.
 Εγώ δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος και θέλω να φύγω από το υπουργείο μια ώρα νωρίτερα», σχολιάζοντας για τη διαπραγματευτική ομάδα που έχει ορίσει το Μαξίμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου