Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

32 εκπαιδευτικοί λείπουν από δημοτικά και νηπιαγωγεία στην Πάτρα


32 είναι μέχρι στιγμής οι κενές οργανικές θέσεις δασκάλων και νηπιαγωγών στα δημοτικά σχολεία της Πάτρας, με βάση τα στοιχεία του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας, που εκτιμά ότι το υπουργείο Παιδείας πρέπει να δράσει το συντομότερο, για να μην ανοίξουν και πάλι τα σχολικά συγκροτήματα, με ελλείψεις σε βάρος των μαθητών.
Είναι ωστόσο χαρακτηριστικό πως φέτος στην Αχαία, έγιναν οι λιγότερες από κάθε άλλη φορά μεταθέσεις εκπαιδευτικών, που σηματοδοτεί ότι την 11η Σεπτεμβρίου, το σχολικό κουδούνι θα χτυπήσει και πάλι με βασικά λειτουργικά προβλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου