Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΟ FACEBOOK

Με μεγάλη επιτυχία και ανταπόκριση από τους χρήστες των social media ξεκίνησε η διαδικτυακή καμπάνια της ΓΣΕΕ, για την απεργία της 6ης Νοέμβρη, μέσα από τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης  που διατηρεί στο Facebook.
Η Συνομοσπονδία των Εργαζομένων για πρώτη φορά προπαγανδίζει απεργιακή κινητοποίηση μέσα από το διαδίκτυο, στοχεύοντας σε ένα πιο νεανικό κοινό κι όχι μόνο.
Στην Ελλάδα υπάρχουν πάνω από 4.000.000 προφίλ χρηστών στο Facebook και οι δυνατότητες προβολής ενός μηνύματος είναι απεριόριστες.
Συγκεκριμένα το Videospot που καλεί στην απεργιακή συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως, στις 11.00π.μ, στις 6 Νοέμβρη, είχε πάνω από 38.000 προβολές μέσα σε λίγες ώρες από την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία θα συνεχιστεί μέχρι και το πρωινό της ερχόμενης Τετάρτης.
Στόχος της ΓΣΕΕ είναι η απήχηση του videospot να υπερβεί τις 150.000 προβολές, αριθμός που θεωρείται ικανοποιητικός για πρώτη φορά.
Η στροφή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προβολή των θέσεών τους, κρίνεται επιβεβλημένη από τους υπευθύνους επικοινωνίας των συνδικάτων, αφενός διότι τα τελευταία χρόνια τα μεγάλα ΜΜΕ αφιερώνουν ολοένα και λιγότερο χρόνο για τα προβλήματα των εργαζομένων και τις θέσεις των εκπροσώπων τους, αφετέρου το κόστος διαφήμισης είναι αποτρεπτικό και η διεισδυτικότητα είναι αμφίβολη. Αντιθέτως μέσα από τα social media η στόχευση σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές και επαγγελματικές κατηγορίες (target group) είναι πιο αποτελεσματική, ενώ το κόστος είναι ασύγκριτα χαμηλότερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου